Η Φωτογραφική Ομάδα του σχολείου μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στον Βοτανικό Κήπο. Οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στον χώρο, να παρατηρήσουν το φυσικό τοπίο και να ασκηθούν σε βασικές φωτογραφικές δραστηριότητες, όπως η φωτογράφιση λουλουδιών, εντόμων και λεπτομερειών της φύσης, η αξιοποίηση του φυσικού φωτισμού και η απόδοση της προοπτικής μέσα από τη φωτογραφική λήψη.

Η επίσκεψη αποτέλεσε μια όμορφη ευκαιρία για τους μαθητές και τις μαθήτριες να ξεδιπλώσουν τη δημιουργικότητα και τη φαντασία τους, καθώς και να απολαύσουν την ηρεμία, την ομορφιά και τη χαλαρωτική ατμόσφαιρα της φύσης. Οι φωτογραφίες των μαθητών/μαθητριών από τον Βοτανικό κήπο θα παρουσιαστούν σε έκθεση, η οποία θα υλοποιηθεί στον σχολικό χώρο το προσεχές διάστημα.

Αφήστε σχόλιο