Οι μαθητές του σχολείου μας γιόρτασαν κι εφέτος την παγκόσμια ημέρα βιβλίου (23-4ου) με πολύ κέφι και δημιουργικότητα. Έκαναν λίστες με τα γαπημένα τους βιβλία, έπαιξαν παιχνίδια και έγραψαν τις δικές τους ιστορίες, επισκέφτηκαν την βιβλιοθήκη του σχολείου και δανείστηκαν βιβλία. Τέλος, τα παιδιά έγραψαν σε κορδέλες τι σημαίνει γι αυτά βιβλίο και στόλισαν μ’ αυτές το δικό τους … βιβλιόδενδρο.

